Eksterne B2B-sælgere

Du får flere kunder.
Vi er dine eksterne sælgere.

nordic sales force

Er en ekstern salgspartner noget for dig? Hvis du kan tjekke af ved én af nedenstående, så kan du overveje det:

  • Dit nysalg kommer primært fra netværk og "mund-til-mund". Du laver slet ikke nok opsøgende salg
  • Hvis du ansatte en sælger selv, så ville du mangle enten tid eller kompetencer til at lede sælgeren
  • Du har ikke en veldefineret salgsstrategi og plan for, hvordan du skal få nye kunder

Nordic Sales Force er meget mere end bare en ekstern sælger. Vi giver dig et helt salgsteam med en sælger, en teamleder og en salgschef, der bliver knyttet til din virksomhed. Og selvom vi sidder ekstern, så vil vi fungere som en integreret del af din virkomhed.

Derfor kan vi hjælpe dig med hele salgsprocessen. Fra første kontakt til afholdelsen af kundemøder - og opfølgning indtil salget er i hus.

Ekstern sælger i aktion
Vi arbejder tæt sammen med dig.
Eksternt salg fra A-Z

Sådan fungerer en ekstern sælger

De fleste, der kontakter os leder efter en ekstern sælger. Men de ender med at få en hel salgsafdeling.

Det giver dig følgende fordele:

  • Du får det professionelle salgssetup, som normalt kun er de største virksomheder forundt
  • En sælger er ikke nok. Derfor får du også en salgschef og en teamleder med hos os
  • Vi kører professionelt salgstræning flere gange ugentlig med alle sælgerne
  • Du får strategisk sparring på højt plan til din forretning

At arbejde med en ekstern partner til dit salg betyder altså, at du ikke bare får en sælger. Du får en hel salgsafdeling.

Gør det du er bedst til

Ekstern eller intern sælger?

Mange stiller sig selv spørgsmålet om det giver bedst mening at ansætte en sælger selv fremfor at bruge et eksternt salgsbureau.

Typisk er der følgende overvejelser:

  1. Hvis jeg har en på fuldtid, der sidder hos mig... Vil jeg så få mere ud af sælgeren?
  2. Hvad sker der med den viden, som der bliver opsamlet hos salgsbureauet?
  3. Hvorfor skal jeg betale mere, hvis jeg bruger en ekstern sælger?

Nu er vi jo farvede. Men det korte svar er: Hvis du har tid og lyst samt kompetencer og ressourcer til at rekruttere og lede sælgere, så bør du ansætte dem selv.

Det er i princippet billigere end at bruge en ekstern salgspartner, der jo også skal tjene penge. Men det sætter også store krav til dig.

I et typisk professionelt salgssetup er der både en daglig leder (hos os kaldet en teamleder) og en strategisk chef (hos os kaldet en salgschef) for sælgeren. Hvis du har én sælger er det nok lidt overkill at ansætte to personer til at lede vedkommende. Eller én for den sags skyld.

Hvis du tager en indledende dialog med os, så kan vi lynhurtigt afdække om vi kan hjælpe dig på vej til et mere skalerbart salgssetup end du har i dag.

At sælge er at hjælpe
Få ekstern hjælp til dit salg nu

Skal vi sælge for dig?

Udfyld formularen og lad os sammen evaluere dit vækstpotentiale.